Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, January 13, 2009

13.1.2009 - Awalnyer!!!!

Bermula semalam aku antara orang paling awal masuk pejabat........
Punch kad aku jelas menunjukkan waktu masuk aku jam 06:28 pagi.....
Mulai minggu ni memang aku kena bangun awal, siapkan breakfast, bersiap tunggu azan Subuh then terus ke pejabat....
Sekarang ni husband hantar pergi kerja, so kena ikut jadual dia la.... minggu ni dia sibuk training untuk merentas desa weekend ni...So hari2 dia kena panjat Bukit Besi, Sg. Besi... (sian dia)

Ada kebaikannya jugak datang awal ni...tak payah aku nak merempuh jem yang teruk dekat Pasar Borong Selangor dan Putrajaya ni.... jiwa pun tak tertekan di waktu pagi....TETAPI yang menjadi tekanan adalah aku tak tau nak buat apa awal2 pagi tu........ Lepas check email, lepas tu check FB, check Blog lepas tu tak tau buat apa dah.... So aku pun sambung tidur atas sofa kat ruang tamu pejabat......... sampai jan 7.30 pagi

Hari ni pun sama..... awal lagi, aku sampai opis jam 06:19 pagi.......aku buat rutin macam pagi semalam jugak....then tak tau buat apa sambung tidur sampai jam 7.30 pagi..... (tapi kalau dapat tidur terus sampai la terasa nak bangun best jugak ni) Tambahan plak boss takdak sekarang, so kerja tak menimbun sangat time kerja aku boleh siapkan..... tapi lepas jer boss balik nie memang menimbun la kerja aku...fuh mula akan terasa kepenatan berfikir dan menaip nanti......

Esok pun aku rasa sama la kena bangun awal jugak ..................

3 comments:

Anonymous said...

awat hubby anta keje keje la ni?? dh x larat nk drive eh.. nnt jgn lupa announce kt sini baby boy or girl bile dh scan tau!! t.care =)

Anonymous said...

Ofis aku takleh dtg awal or pulang lewat.. ade hantu! serius ade.. Sape balik lewat mesti kene ganggu..

WP1 ar skrg nih? Pagi2 update blog ;)

Farah Zahirah said...

Nazzbart: sebab minggu ni hubby ada PT setiap pagi (biasala tentera) sebab weekend ni dia ada merentas desa, so pagi2 dia akan panajt Bukit Besi...... so aku berkorban la untuk sampai awal kat opis

Papaya: Yer ker ada hantu..??!!! seram nya..... aku tetap dgn WP2 tak tukar pun rasanya minggu ni jer kot aku kena berkorban

Any good news about my pregnancy akan aku maklumkan yer...aku belum scan pun lagi.....