Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, March 4, 2009

4.3.2009- Konvo DPA

Akhirnya pakai jugak aku baju istiadat (no 1 dress) tu....... nasibla muat jugak baju aku tu walaupun dah macam sarung nagka aku pakai..... tapi aku bangga sebab anak aku dapat naik stage sekali untuk terima Diploma yang selama ini ku nantikan....

Ramai rupanya ibu2 mengandung yang semangat untuk terima diploma ni hadir sepanjang 2 hari ini. Bagi aku bila lagi leh kumpul jumpa ramai2 kalau bukan masa konvo ni..... ada yang tengah sarat pun sanggup datang.... cayalah.... (tapi sayang aku tak ada gambar2 semua yg ibu mengandung, memang terlintas nak ambil gambar dgn semua yg pregnant tapi aku segan dgn pakaian ketat aku ni....) Elok jer habis turun stage tu...butang aku yang bawah tu memang aku buka terus....macam tak bernafas jer rasanya.....

Kepada member2 yang banyak berposing masa konvo tu rajin2 la upload gambar korang yerk.... terutamanya Quntum, Naz, Aida, Hadi and ramai lagi la......

2 comments:

Nuisanc3 said...

paling best si ila la.. hehehe

Al Hadi said...

jgn lupa Ai Chin, KSN setia menunggu dia nak bagi anugerah hehehehe