Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, May 29, 2009

Menghitung hari

Perut sudah makin membesar hanya menunggu hari untuk menjadikan ia kempis kembali....
Tak sabar rasanya nak tunggu budak kecik dalam perut ni keluar...... dah semakain sempit dia kat dalam rahim aku ni.

Husband aku plak hari2 tanya pada baby ni, bila nak keluar...... sambil tangannya mengusap perut ku....

Tapi sebenarnya aku ni risau jugak macam mana la keadaan ku bila rasa sakit nak bersalin tu sampai.....berdebar..... macam mana keadaan aku kat labour room nanti....????? seperti yg dijangka oleh doktor 13.6.2009 due date aku....tapi ramai yg cakap anytime jer...So standby.....

Pendek kata sememangnya aku tak sabar menunggu kelahiran cahaya mata pertama ku ini..........

3 comments:

Nuisanc3 said...

lepas baby dah kuar nnt ko kene rajin blog... nnt baby ko baca lepas dia besar.. :D

jay jamil said...

hehheheh, aku pun teruja bila taim nak beranak.

bila lar nak dapat tidur menangkup balikkan?

Encik Moshuchi said...

tahniah tahniah...nak dapat baby.
seronoknya..bakal ibu seronok bakal ayah pun sama (ayah punya kerja la ni hehe).
bila tarikh nya?
semoga selamat semuanya.