Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, February 9, 2009

9.2.2009- oNG bAK mOVIES


Memang best Ong Bak 2 nie......

Tak sia-sia bayar tiket hari tu..... walaupun tengok lewat malam tapi mata aku tetap boleh terjaga sambil menghayati cerita ni....

Padahal kalau kat umah aku dah siap mimpi dah........


Kebetulan plak malam tu....best aku si Quntum tu pun p tengok jugak dgn hubby dia......kebetulan lagi dia duduk belakang aku jer.... So sebab dia masuk lambat time tu (panggung dah gelap) So niat aku nak usik2 dia tak dapat la...... tapi yang best nya boleh la pulak aku pakai baju warna sama dgn dia ....warna coklat padahal tak janji pun................


Berbalik pada citer Ong Bak 2 ni...... memang di sarankan semua berumur 18 ke atas tontoninya......

No comments: