Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 11, 2008

11.12.2008 - Overtime!!!

Awal pagi ni aku terkejut la jugak...dapat MEMO kena buat Overtime (OT) sampai 9 malam....aduh....macam nak nangis pun ada...start hari ni sampai Sabtuplak tu...habis cuti aku...Ahad plak kena sambut orang Cambodia plak....aduh hilang holiday minggu ni...
OT ni bagi aku dah biasa sebenarnya masa sebelum DPA dulu lagi banyak aku kena buat OT tapi apa pun tak dak hanya kerja jer siap dan boss belanja makan...bukan le dapat cuti ganti ker...wang ganjaran ker....hehehehhehehe

Sebab bagi aku selepas waktu pejabat dan weekend adalah hari untuk urusan peribadi dan bersama keluarga...sebab hari lain dah sibuk dengan kerja sampai ke malam..... walaupun bukan selalu tapi ia sedikit mengganggu perancangan yang telah dibuat....

Tapi aku sedar dari sini aku boleh belajar menjadi pekerja yang berdedikasi....

No comments: