Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 23, 2008

23.12.2008- mY sISTER wedding

Letih betul buat kerja kahwin nie......
sampai keras betis dan paha aku nie.....
Lepas ni memang aku suggest kat family aku buat kenduri kat dewan jer....
ada lagi 6 adik aku belum naik pelamin....semua kecik2 lagi..... biar diaorang berjaya dulu then baru fikir nak menikah.

Majlis Akad Nikah :


Align Right






sesi soal jawab dengan tok kadi








penyerahan mas kahwin








Di akad nikah oleh bapa mertua sendiri






Batal Air sembahyang



Masa kenduri :






Atas pelamin









Kek 3 tingkat....


Ini jer la...yang lain dalam kamera adik aku plak.....
Penat mengemas tau....
Eh!!!!! teringin nak merasa dok atas pelamin lagi ni......

1 comment:

Naz said...

Tahniah!!
Lama x nampak ko Farah, mesti ko dah bulat skrg ni kan... Hehehe