Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 30, 2008

30.12.2008 - 3 hari cuti

Rasa macam tak puas plak cuti 3 hari ni.....kalau ikutkan hati mau jer aku ambil MC atau EL tambah lagi 2 hari.... leh aku melepak kat umah....

Sepanjang 3 hari cuti ni antara aktiviti yang aku buat adalah pergi kenduri adik aku sebelah pihak lelaki plak dekat Gemas..... Selama aku mengandung ni.. ini lah jarak palaing jauh aku pernah memandu, nasib baik tak dak apa buruk berlaku (alahan la) aku ok jer sepanjang jalan pergi dan balik...tapi yang tak bestnya jem di lebuhraya....

Sentuh soal jem ni dari aku mula memandu hingga sekarang masih musykil....????!!!! Kenapa kalau jem di lebuh raya/mana2 jalan besar mesti lane kanan sekali (lane memandu) yang akan sesak dulu (jalan macam kura-kura) padahal lane tu bukan untuk pemandu yang suka berehat2 di jalanan.... pelik tul la..... any comments guys???!!!!

Then lepas habis kenduri-kendara semua family aku termasuk family aunty aku lepak semlaman kat umah aku yang tak seberapa besar tu...... sungguh tak ku percaya muat jugak rumah aku ni untuk memuatkan seramai lebih 15 orang untuk tidur satu malam...... macam2 aksi akrobatik diorang buat asalkan boleh tidur....sayangnya aku lupa plak nak tunjuk gambar tu sebab sensor la....hehehhehhe... rasa macam meriah giler...... bila lagi saat ini akan kembali???

I think i need more CUTI!!!!!

1 comment:

Nuisanc3 said...

udah2 la tu cutinyee