Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, November 10, 2008

10.11.2008 - Kahwin, Kahwin, Kahwin

Mula jer Sabtu lepas banyak betul jemputan kenduri kahwin ni........
Semalamnya kenduri pun aku tak dapat pergi...mana tak nya siap2 jer lepas tu rasa loya2 dan pening....aku apa lagi tukar baju terus landing atas tilam....tidur

Lepas tu bangun kebulur Ya Allah....sian laki aku kena g cari makan kat luar....sekarang ni nak masak memang tak mampu dah....rasa macam bila aku masak mesti jadi tak sedap... sebab tu aku tak masak.... ditambah plak dengan hujan petang fuh memang best la tidur....

Aku mula la risau sabtu ni best friend kahwin plak kat Bahau , N9 plak tu.... doa2 la aku dapat pegi kenduri dia sebab dulu dia boleh p kenduri aku...... kahwin jugak seorang kawan aku yang agak kasar ni..... Alhamdullilah bertemu jodohnya.

Sabtu depan plak ex housemate aku kahwin kat Kedah.....ni memang aku tak dapat p kot tapi aku akan pergi kenduri sebelah pihak lelaki kat Damansara Sabtu satu lagi.... penat badan nak jalan jauh2 sekarang ni.....

Sabtu berikutnya bestfriend aku masa sekolah menengah plak kahwin kat Butterworth....yang ni pun aku tak dapat pergi aku akan pergi kenduri dia kat Dungun nanti sebab lepas tu boleh direct cuti raya haji..... then le terus balik umah mentua kau kat Kuantan....

Fuh...berjalan sakan aku....risau jer mesti kena standby banyak plastik bag dalam keta nanti.......

1 comment:

Nuisanc3 said...

Haha... abis la kau farah jalan jauh2..

cepat la fasa loya2 kau ni berakhir, kesian aku tengok.. huhuh...