Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, November 27, 2008

27-11-2008 : Meriah la !!!!!

Lama jugak aku tak jengok blog aku ni........ ramai jugak kawan2 yang rajin update blog diaorang mesti banyak idea dia orang ni...aku sejak dua menjak ni idea kurang ckit bila nak mengarang ni....tak tahu la kenapa???

Hari ni aku ada idea baru....
Mesti ramai di antara korang semua mempunyai jumlah adik beradik yang ramaikan???? Macam aku ni 8 beradik bila berkumpul jer meriah giler...... tambah plak dengan yang suka berbalah sesama sendiri lagi la riuh suasana...

Terutamanya masa Hari Raya....kalau semua berkumpul riuh jadinya....Aku mula rindu zaman2 kanak2 aku dulu plak....terbayang2 keriuhan suara mama membebelkan kami semua....bila dah besar ni baru la nak hargai masa tu...kalau dulu tak sabar2 nak belajar duduk sendiri...biasala manusia sememangnya tak pernah puas pun...hehehehehe

Minggu ni plak riuh la rumah aku semua adik2 aku datang....jalan2 K.L. la konon.....atleast riuh la ckit umah aku tu...ni asal balik kerja jer sunyi sepi otak asyik ingat nak tidoq jer......

Member2 ku yang lain kalau rajin kongsi la pasal kemeriahan adik beradik korang yerk...aku tau Quntum family mesti riuh giler....

4 comments:

Anonymous said...

Adik-beradik aku ramai jgk 6, tp somehow, time raye tu sumer gi balik umah mertua..
Tinggal yg bujang2 je kat umah..
Bosan... Sian Ma aku, sure die lagi bosan..

Nuisanc3 said...

hehe aku mmg meriah la farah.. sentiasa..

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

aku ada 6 org adik beradik.. cuma bila dah kawin nie dan duduk asing2 kurang la berjumpa sikit.. tapi kalau dapat jumpa sekali memang meriah!.. 3 dah kawin.. 3 masih bujang.. 4 lelaki 2 pompuan.. pompuan yg kecik2 lagi..

Naz said...

aku ade 5 beradik... kira okey la.. x le sunyi sgt