Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, November 2, 2008

2.11.2008 - Alahan lagi

Asal cuti jer memang aku lemah ckit ....

Hari Sabtu teruk betul alahan aku....muntah2 satu hari...sampai tak lalu aku nak makan apa pun....tapi aku gagah jugak makan nasi tak sampai suku dengan keow teow bandung....
Satu badan aku lemah sepanjang hari, letih dan lesu.....

Hari ni plak (Ahad) ok ckit alhamdulillah...aku bersyukur sebab aku dah boleh p makan kat luar......... untuk tengahari makan suku jer nasi goreng paprik...lepas tu ada rasa loya2 lagi....then aku berehat jer sambil lipat kain yang menimbun dan menonton t.v. Tiba2 plak aku teringin makan keow teow goreng dekat Kelana JAya....kat situ memang sedap uncle tu goreng...meleleh air liur tambah plak cili kicap fuh....terangkat.... sapa2 nak p rasa makan kat sana jom kita p ramai2 mesti korang suka nya..
Walaupun sepanjang perjlanan aku loya jer....tapi nampak keow teow goreng sepinggan tu terus macam hilang loya...fuh berselera tul aku makan siap bungkus untuk breakfast esok.....
Aku bersyukur sangat hari sebab aku rasa aku sihat ckit...terima kasih Ya Allah!!

No comments: