Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 31, 2008

31.10.2008 - Perkembangan aku

So far, aku sekarang bangun pagi dah tak dak problem nak muntah2 sangat cuma badan2 jer jadi lesu semacam (tak faham aku) tak sabar aku nak tunggu baby ni gerak2. sekarang ni tangan aku jer dok gerak2 kan dia hehehehhehe

Macam mana yerk member2 pregnant yg lain..... kalau korang ada apa2 info bagi tau la yerk....

Bab makan sekarang ni aku banyak berselera dengan sup jer dan keow teow...nasi kurang, makanan favorite aku roti pun dah kurang.... (banyak tul perubahan aku sendiri pun tak faham)

3 comments:

papaYA said...

Advice from an ex-nutritionist..
Eat more fruits and drink more plain water to prevent constipation which usually happens to preggies ;)
Milk...Drink lots of it if ko taknak gigi ko cepat rongak sebelum tua.. Your baby will consume your calcium..
No junk food ok...
Get enough sleep..

jay jamil said...

amboi macik, hang pregnant tak bagi tau aku ya? congratulations!

anyhow, glad that you are doing fine, biasaler tu kalau dah penat, nanti lagi penat!!!!!!

take care
muahs

Farah Zahirah said...

Thanks Yaya...aku memang sedaya upaya minum banyak susu sekarang ...tapi semalam memang aku tak lalu sebab asyik muntah jer..

Kepada mummy Myn....knapa tak leh baca blog mummy....!!!???