Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, October 13, 2008

13.10.2008 - Monday Blues!!!

Assalamualaikum,

Kaki aku tak lenguh tekan minyak dan brake hari nie, sebab hubby hantar p kerja...... masuk jer opis aku terus on komputer...check email...then aku layan games jap..... (Frynn aku dah khatam game yang ko bagi tu)

Aku breakfast sandwich dengan nasi goreng hari ni.... sambil makan aku selak-selak planner aku... Ala ada meeting 2.30 kat Matrade...malasnya nak pergi....... nger!!!!

Malas ini terdorong sebab aku hari ni mula rasa pening2 ckit, macam nak jatuh pun ada tadi, kepala aku rasa macam berat jer...... aku nak bagi tau boss tapi dia plak period pain..petang ni dia terus pergi meeting kot.... Aduh macam mana ni...aku kalau boleh nak excuse la meeting luar nie.....bukan apa takut jadi apa2 jer kat aku nie...... ala tak pa lah...pergi jer la.....

So far aku sekarang nie belum ada alahan teruk lagi..... cuma pening2 jer (sebab angin banyak la tu) Alhamdullilah mudahan aku ok jer mengandung ni sampai due....
Ada ramai member2 yang dah pregnant citer diaorang sampai demam teruk sebab alahan...risau plak aku dengar tapi aku doa sangat aku ok tak banyak masalah nanti..... insyaallah.