Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, October 14, 2008

14.10.2008 - Macam2 Hal





Semalam aku penat betul...... balik jer meeting kat MATRADE tu aku terus suruh husband aku singgah Mc D beli Mc Chicken (lapar sangat) ..... ditambah plak dengan sejuk hujan petang ni...memang tahap kebuluran aku membuak2...




Satu malam aku rehat jer sambil layan TV..... Malam semalam aku muntah2 kat umah tu yang penat tu...... bau asap rokok dalam bilik buat aku tak tahan sangat...... sampai aku sanggup mandi kat bilik air tetamu semalam... disebabkan hujan lebat husband aku lepaskan hajat merokok dia dalam bilik air..... bau satu bilik......




Aku terus sound suruh dia makesure bilik tu tak ada bau rokok baru aku nak masuk bilik.... pandai pulak dia hilang kan bau busuk tu.... 10 minit jer nak ok.... baru la aku boleh sembahyang dan baring2 kat dalam bilik tu....


So aku rasa husband aku dah faham sekarang apa benda yang aku alah dan tak........


4 comments:

Nuisanc3 said...

Hehe, bese la beb... awal2

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

wei.. aku link blog aku..
bape bulan?

Anonymous said...

lunafighter.blogspot.com

Naz said...

jaga diri bebaik, farah!! jgn stress wokey... nanti baby pun stress jugak