Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, October 18, 2008

18.10.2008 - Alahan bermula

Hanya Tuhan yang tahu macam mana aku rasa hari ni......

Seawal pagi aku bangun cuci baju then sempat tidur balik tak dak plak simptom2 pelik nak terjadi pada diriku.....

Bila aku naik jer keta hari nie...aku mula rasa pening dan loya.... aku cuba bagitau husband aku tapi dia suruh aku bersandar dan rehat..... sampai jer open house opis husband aku....aku mula rasa semacam ditambah plak dengan tahap kepasanasan hari nie..... Aku makan bihun goreng dan minum air oren suam jer..... lepas terus balik.... nak menuju ke rumah Anis di BAngi

Dalam perjalanan ke Bangi.................................
Pening dan loya aku mula menjadi2.......dah la jalan nak ke rumah Anis ni bengkang-bengkok....aku menahan jer diri nie daripada muntah....sambil beg plastik di tangan...hampir separuh jalan sampai ke rumah Anis aku terus muntah (penuh plastik) husband aku mula mengurut belakang aku sambil memandu (Aku rasa bertapa ambil beratnya seorang suami terhadap isterinya)
Ya Allah aku dah mula dengan alahan ini...lepas jer muntah tu...badan aku mula menjadi ringan dan pening kepala mula kurang.... Setiba di rumah Anis banyak plak makanan sedap tapi buat pertama kalinya nafsu makan aku tertutup melihat makanan enak itu. aku hanya menjamah sedikit nasi goreng dan seketul ayam serta beberapa gelas air masak....... (lepas makan terus balik lepas Anis bungkuskan laut ckit utk aku)

Malam ni...bila aku nak panaskan laut2 tu....loya aku datang balik melihat ayam di dalam kuali tu....... kenapa dengan aku nie....Adakah alahan ku mula menjadi2...... Aku terus minta tolong husbandku belikan bubur nasi dan jus oren......

1 comment: