Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 17, 2008

17.10.2008 - Hangin jer pagi2 nie!!!!



Aku semangat betul hari ni nak breakfast........ TAPI.......




Sampai jer cafe aku mula la buat pilihan untuk breakfast hari nie..... pusing punya pusing aku ternampak deretan kari di gerai roti canai nie...so aku order la roti sardin...... punya la lama aku menunggu siap 2 kali bagi tau


order...mamat tut..#^^*%&^%# ni khusyuk buat tebar roti dia hampir 10 minit aku tunggu roti aku tak siap2... (sebelah bukan gambar sebenar) mula la telinga aku nak kuar asap ni....!!!!!!! dengan muka selamba sambil tersengeh2 kat aku dia tanya "Nak roti apa?" memang hangin satu badan Ya Allah kalau aku tak fikirkan aku pregnant memang terbalik semua kuah kari kat depan aku nie......


Lepas tu terkial2 baru nak buat.....ada la aku nampak muka dia malu2 ckit.... tapi boleh tersengeh lagi.....memang geram aku ........ lepas tu boleh plak dia tak nampak aku sebelah dia nie...siap nak pas roti tu kat orang lain plak...... (nasib Fryn) kalau orang lain memang aku hangin lagi...... masa tengah buat roti tu siap cakap buat special kat aku konon sebab lama tunggu....special mende tambah Ghee jer....


Fryn la menyabarkan aku ........ nasib la roti tu sedap dia buat aku pun makan sambil menikmatinya...... mungkin ini kali terakhir aku beli makanan kat gerai tu......

Nasib baik sedap!!!!! (bukan gambar sebenar)

3 comments:

Nuisanc3 said...
This comment has been removed by the author.
Nuisanc3 said...

Hahaha, aku baru nak tanye bila ke masanye ko snap gambo mamak tu.. rupenye bukan gamba sebenar. haha..

ko mmg kene byk sabar weh.. perut ko dah start berat sok2 lagi byk ko rasa nak nyumpah.. dr skang kene blaja sabar byk2.. tarik napas dalam2 bila rasa nak marah...

ceh, ckp cam ada experience je kan. haha

Naz said...

yum.. yum...