Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, October 9, 2008

9.10.2008 - Nukilan Pertama ku

SalAm AIdilfiTRi !!

Setelah sebulan berpuasa, Syawal pun menjelma......
Meriah betul raya tahun ni. Aku sambut bersama suami dan keluarga tercinta di kampung ku Alor Setar, Kedah. Best sebab tahun lepas kena raya dengan keluarga mentua aku di Kuantan.

Aku mengambil keberkatan bulan Syawal ini untuk memulakan Blog baru aku ni....... (ini pun atas desakan sahabat karib ku Frynnn).

Semangat kerja lepas Raya ni lain macam ckit..... Ntah la... kesibukan mula menyerang kerja harianku. Maklumla boss dah nak mula fly sana-sini, banyak program di luar negara. So aku ni kena la prepare semua persediaan yang sepatutnya...tunggu waran la, tunggu maklum balas orang la, eh....banyak lagi la.....

Nasib rakan-rakan pejabat ada sedia membantu.... especially PSU (AM) di banyak mendengar luahan kerjaku..... hehehhee kadang-kadang lawak pun ada... luahan jiwa jer lebih kerja tetap menimbun.......

1 comment:

marie said...

Ku farah..selamat ber blog..akak pun kena paksa dgn PSU (AM) tu jugak..anyway terima kasihlah pada dia kan...