Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, October 12, 2008

12.10.2008 - Makan dan Makan

TODAY!!!!

PAgi : Aku dah p beraya umah tok cik aku kat Kelana Jaya..... dapatlah aku bersembang dengan onyang aku(mak kepada tok aku).....dia suka bersembang dengan sesiapa pun ada jer citer dia....walaupun umur dah hampir 120 tahun dengan bersaiz kecil tu...mulut dia tetap tak henti bercakap....aku sembang sampai tertidur onyang....


LEpas beraya aku terus ke Jusco untuk beli sikit barang dapur...... lenguh jugak berjalan dalam jusco tu...... sampai umah jer Husband aku ajak p open house plak...kat Klang.... jauh tu... kalau la dia bagi tau awal2 nak p open house tak la penat2 aku berkawad dalam jusco tadi dok cari barang nakmasak... Husband aku cakap aku boleh rst tak payah masak...p makan free jer... (betul la tu tapi kenanpa tak bagi tau dulu - emo plak)..


Sampai kat umah member husband aku tu....aku nampak nasi beriani plak....makan punya makan 2 pinggan aku sapu....kenyang betul..... husband aku cakap "makan jer la yang... u makan untuk 2 orang...."


Lepas tu sampai umah jer aku mandi, solat....lepas tu...masuk dapur...buat goreng pisang plak.....








Goreng pisang lembik sebab pisang terlampau masak




Lepas tu tangan aku terus capai bahan masak singgang ikan tongkol dan tauhu telur goreng..... padahal tadi baru jer makan...... (konon untuk makan malam la....) dah la husband aku kerja malam nie...esok baru balik sapa nak habis kan semua ni.........



Tauhu Telur Goreng



Singgang Ikan Tongkol (sorry gelap-lighting kurang)


Akhirnya perut ku kekenyangan.......Burp!!!!!


1 comment:

Izzu Izzuri said...

Salam perkenalan.. Congrats dear.. Hope to share good news together.. Leh rasa ur excitement lps jmpa doktor tu.. :-)