Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, October 29, 2008

29.10.2008 - Feel Better

Alhamdulillah...

Hampir 4 hari aku berehat di rumah hari ni aku rasa kesihatan aku baik sikit.....
Semalam lepas buat buku merah kat Poliklinik Seri Kembangan aku betul2 rehat kat umah sebab aku tak mau masuk opis hari ni jadi lemau lagi.......

Cik temah tak dak plak dia p Sabah........ ish teman luahan perasaan tak dak tak best la....
Check up semalam telah membuatkan aku berjaya minum susu tepung dah sekarang ni.... demi anak dalam kandungan aku gagah jugak minum susu tepung ni.... atas nasihat nurse semalam dia berjaya memberi cadangan yang berkesan untuk aku habiskan susu tepung bagi satu cawan.....

Further update i will inform soon....

3 comments:

Anonymous said...

beb, sharela tips nurse tu.. i pon tak suke minum susu tepung gak.. huhuhu

Farah Zahirah said...

Ala senang jer..... beli susu tepung tapi cara bancuhan dia tak payah banyak2 agak2 sekali tegok boleh habis mesti habis susu tu...

Anonymous said...

ooo..aku mmg buat mcm tu pon..
siap minum senafas lagi.. hehehe