Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 24, 2008

24.10.2008 - Peritnya

Ya Allah,

Sakit betul badan2 aku, hidung, anak tekak, mulut semuatak macam tak ada deria rasa dah..... air liur asyik nak terkeluar jer...... Ini la pertama kali aku rasa demam yang teramat sangat.... Kaki tangan sejuk jer.....

Macam nak balik rehat kat umah jer...tak bermaya langsung....sapa jer tengok aku hari ni mesti nampak aku macam orang tengah menahan kesakitan.....

Adoi la....

3 comments:

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

betul.. betul..
daripada penulisan hang nie pun aku dah nampak kesakitan hang tu.. hehehe

Naz said...

weh, minta le EL ari ni... jgn paksa diri

Farah Zahirah said...

Aku memang minta TSUB balik awal hari tu.... lepas tu aku tidur sepanjang hari