Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, October 15, 2008

15.10.2008 - Any changes ???

Tujuan penulisan blog ini adalah bagi menceritakan perkembangan aku sepanjang mengandung hingga melahirkan.. (itu la yang dikatakan oleh sahabat ku) So..... setelah aku memikirkannya maka aku pun bermula menulis di blog aku aku ini......

Setelah hampir beberapa hari aku mengetahui bahawa aku pregnant tiada sebarang perubahan yang ketara aku alami cuma aku sekarang mempunyai selera makan yang cukup tinggi. Hidang la apa2 pun aku ku redah jer makanan tu.... tatkala mata ku melihat sebarang bentuk makanan mula nafsu makan ku membuak-buak...... bila aku fikirkan balik lawak pun ada. Aku dahulu seorang yang makan sekadar mengalas perut jer sekarang nie lain palk jadinya..... (hehehehehhe)

Perubahan fizikal tidak ada yang ketara, tapi ramai juga kawan2 yang cakap perut aku dah nampak ckit...... tapi aku rasa itu lemak jer yang lebih kot.... (sebab baru 1 bulan jer kandungan aku nie) Bahagian rahim aku mula mengeras sekarang .... melalui pembacaan aku itu merupakan perkara biasa jer.....

Tak sabar plak aku menanti macam mana la rupa apabila perut aku mula membesar nanti...... pasti ada kelainan pada diriku....

Adakah perut Aku Sebegini rupa ???????? ( lihat koleksi perut ibu mengandung)


( 2-3 bulan)





(2-3 bulan)





( 21 weeks)







(22 weeks)






(32 weeks - twin)





(34 weeks)



( Eh tapak kaki!)






















6 comments:

Naz said...

Naz: Pregnant women are hot!!
Kuntum: Woit budak kecik, bukan main lagi ko ye....
Farah: Entah, jom kita ketuk kepala dia
Naz: Adooiii!!

Farah Zahirah said...

Meh!! aku ketuk lagi

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

Bacalah..
Surah Yusuf (3 bulan pertama)
Surah Lukman (3 bulan ke2)
Surah Maryam (3 bulan terakhir)
wallahualam

Naz said...

ikut ler nasihat bad tu, farah!

Adooiii... jgn le ketuk lagi, sekali ketuk cukup le.. dh insap dah ni!

Nuisanc3 said...

btol farah.. ikut nasihat bad. hehe.

weh, kau ni mmg dr dulu pon serbu apa saja yg diletak di depan mata. hehe..

weh ko kene suh anak ko tendang ko cam gamba last tu.. hehehe.. comel siot kaki dia..

Al Hadi said...

wah banyaknya perut!