Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, October 9, 2008

9.10.2008 - Terkezut!!


Malam semalam belakang aku sakit sesangat.... sakit macam kena cucuk2 jer... dalam sakit2 tu aku tertidur.........


Jam 4 pagi aku tersedar seperti selalu.... terus aku menuju ke tandas (lepas hajat). Aku terpanggil untuk mengambil pregnant test yang memang aku dah stand by dekat loker bilik air aku...... Apa lagi aku teruskan proses.........


Senyum, tawa, gembira tak terkata aku sorang2 kat dalam bilik air tu ........... 2 lines, O.M.G betul ker nie...macam tak percaya jer..... aku cuba kejutkan suami ku...tapi orang laki ni kalau dah tidur memang tak sedar......... So aku tidur balik sambil otak ku berfikir..... betul ker apa yang lihat tadi..???!!!???



Jam 6 pagi aku bangun bersiap untuk ke pejabat... lepas mandi aku lihat 2 lines tu makin terang warna dia..... 99% menunjukkan ada sesuatu di dalam perut ku...... PREGNANT !! Aku bagi tau husband aku dia terus terkejut, terbuka terus mata... dalam samar2 gelap aku nampak sinar kegembiraan di wajah dia....


"Yang betul ker??? Tak pa petang ni kita p Klinik" itu la kata2nya padaku pagi nie..... Bahagian ku rasa.... impian aku selama ini akan menjadi kenyataan... Kepastian akan ku cari hari ni jugak... BAHAGIA ku rasa.....
Akan ku susuli dengan khabar gembira sebaik sahaja ia disahkan benar aku mengandung nanti !!!.....


1 comment:

Nuisanc3 said...

kan aku dah ckp.. sampai termimpi2 aku..