Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 17, 2008

17.10.2008 - Adakah ini Simptom????

Beberapa hari aku mula sedar...aku cepat dan mudah sangat nak tidur sekarang tambah2 kalau time tu tengah tengok tv....... adakah ini simptom ibu mengandung???

Macam malam semalam..... jam baru pukul 8.40 p.m. tengah tengok berita.... tanpa aku sedari aku terlena sampai la jam 9 p.m. tu pun husband aku kejutkan..... dia pun pelik jugak " U kenapa asal tengok tv jer tidur...' Aku celik balik.....

Lepas jer husband aku keluar semalam aku layan tv balik rancangan 999, mula2 tu layan jer lepas tu aku tersedar jam dah 9.30 malam... ini bermakna aku tidur lagi tadi.... ish.... tak boleh jadi nie...so aku pun tutup lampu dan tv masuk bilik sembahyang isyak tutup lampu terus tidur... sampaila jam 12 husband aku balik.... kebiasaannya kalau aku terjaga tengah malam aku tak boleh tidur balik dah...tapi malam nie aku rasa lena jer tidur aku samapai la jam bunyi jam 6.10 pagi...... (pelik bagi aku...sebab sebelum ini aku tidak sebegitu)

No comments: