Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, October 16, 2008

16.10.2008 - Hari2 RM4!!!!



Cuba bayangkan kalau setiap orang bayar RM 4 untuk breakfast, RM 4 untuk Lunch dan RM 4 untuk minum petang!??

Untung betul pakcik kantin tu. Tapi kalau ambil makanan dalam kuantiti kecik pun dikiran Rm 4 memang melampau la kan.....

Pagi ni saja breakfast aku dah Rm 4.... kenyang betul aku Mau kopak duit kalau hari2 macam nie....So aku kena makan secara bijak dan sihat selepas nie..........

6 comments:

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

ada gambar makanan gak.. hehe

papaYA said...

Breakfast bawak roti..jimat RM4..

lunafighter said...

bfst ikan salmon ke? sampai rm4?

wat cekodok la wei...jimat..setenagh kilo ko leh makan sampai esok paginya lagi

Nuisanc3 said...

farah, pas ni kita tayah turun bekfes. ko masak je bawak bekal utk aku sekali. bagus beramal jariah waktu peknen2 ni.. hehehehe

roti, sihat dan tidak mencekik darah.

Naz said...

yum yum

Al Hadi said...

waahhh..RM4 ye.. kopak la pelakon terbaik aku ni hehehe